Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorТоптун, Ю. М.-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:38:50Z-
dc.date.available2020-01-13T12:38:50Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльності / О. А. Біловодська, Ю. М. Топтун // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції, м. Одеса, 13-14 вересня 2019 року. – Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2019. – С. 73-74.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14849-
dc.description.abstractІнноваційна діяльність відіграє важливу роль у розвитку країни. Адже завдяки інноваціям зростає економіка, підвищується конкурентоспроможність товарів і, в кінцевому результаті, рівень життя населення. Тому керівники розвинених країн створюють усі умови для інноваційної діяльності. У роботі досліджено роль стартапів при розробленні інновацій та етапи їх комерціалізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Бондаренко М. О.uk
dc.subjectстартапuk
dc.subjectкомерціалізаціяuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.titleСтартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіuk
dc.title.alternativeСтартапы в процессе коммерциализации инновационной деятельностиuk
dc.title.alternativeStartups in the process of innovative activity's commercializationuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorТоптун, Юлия-
local.contributor.altauthorToptun, Yuliya-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationОдесаuk
local.conference.date2019-09-13-
local.conference.nameЕкономіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практикиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf_Odesa_20190913_P073-074.pdf269,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.