Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевицька, Д. Р.-
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2019-12-20T11:09:06Z-
dc.date.available2019-12-20T11:09:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛевицька Д. Р. Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача / Д. Р. Левицька, О. М. Ніфатова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріал III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 67-72.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14754-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність нейромаркетингу та його роль у маркетинговій діяльності підприємств. Визначено силу психологічного впливу нейромаркетингу на споживачів. Узагальнено методи нейромаркетингу, які використовують з метою управління підсвідомістю споживачів. Охарактеризовано нейромаркетингові канали впливу на поведінку споживачів. Визначено основні проблеми нейромаркетингу.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена сущность нейромаркетинга и его роль в маркетинговой деятельности предприятий. Определена сила психологического воздействия нейромаркетинга на потребителей. Обобщены методы нейромаркетинга, используемые для управления подсознанием потребителей. Охарактеризованы каналы влияния нейромаркетинга на поведение потребителей. Определены основные проблемы нейромаркетинга.uk
dc.description.abstractThe article examines the essence of neuromarketing and its role in marketing activities of enterprises. The strength of the psychological influence of neuromarketing on consumers is determined. Generalized methods of neuromarketing, which are used to control the subconscious of consumers. The neuromarketing channels influence the behavior of consumers. The basic problems of neuromarketing are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний унверситет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectнейровізуалізаціяuk
dc.subjectайтрекінгuk
dc.subjectаромомаркетингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectнейровизуализацияuk
dc.subjectайтрекингuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectneuromarketinguk
dc.subjectneuroimaginguk
dc.subjectaitrekinguk
dc.subjectaroma marketinguk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectbranduk
dc.titleНейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаuk
dc.title.alternativeНейромаркетинг как способ психологичекого влияния на потребителяuk
dc.title.alternativeNeuromarketing as a psychological effect on the consumeruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛевицкая, Д. Р.-
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorLevytska, D.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-03-28-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2019_P067-072.pdf414,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.