Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривонос, Є. О.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2019-12-20T11:01:29Z-
dc.date.available2019-12-20T11:01:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКривонос Є. О. Організація рекламної діяльності підприємства / Є. О. Кривонос, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріал III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 57-66.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14753-
dc.description.abstractУ статті проаналізоване питання ефективності рекламної діяльності малого підприємства роздрібної торгівлі, наводяться основні поняття економічного ефекту рекламних заходів, побудована структурна схема методології управління рекламної діяльності малого торгового підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье проанализирован вопрос эффективности рекламной деятельности малого предприятия розничной торговли, приводятся основные понятия экономического эффекта рекламных мероприятий, построена структурная схема методологии управления рекламной деятельности малого торгового предприятия.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the effectiveness of advertising activities of a small retailer, provides the basic concepts of the economic effect of advertising measures, constructs a structural scheme of the methodology of advertising activities of a small trading company.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний унверситет технологій та дизайнуuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectмалі підприємстваuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectэкономикаuk
dc.subjectорганизацияuk
dc.subjectмалые предприятияuk
dc.subjectпредприятияuk
dc.subjectэкономическая эффективностьuk
dc.subjectрекламная деятельностьuk
dc.subjectметодологияuk
dc.subjecteconomicsuk
dc.subjectorganizationuk
dc.subjectsmall enterprisesuk
dc.subjectenterprisesuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjecteconomic efficiencyuk
dc.subjectadvertising activityuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.titleОрганізація рекламної діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeОрганизация рекламной деятельности предприятияuk
dc.title.alternativeOrganizing advertising activities of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКривонос, Е. А.-
local.contributor.altauthorKryvonos, Ye.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-03-28-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2019_P057-066.pdf276,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.