Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаджинов, І. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-18T21:40:21Z-
dc.date.available2019-12-18T21:40:21Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationХаджинов І. В. Інструменти міжнародного маркетингу для просування високотехнологічної продукції [Текст] / І. В. Хаджинов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2019. - № 4 (137). - С. 66-72.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14746-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні положення міжнародного маркетингу та безпосередньо його інструментарій. Представлено особливості високотехнологічного продукту, а також основні елементи його просування. Реалії глобалізаційних процесів в економіці висувають багато вимог для сталого розвитку підприємницької діяльності, особливо для інноваційно активних підприємств, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю. Інтенсивний розвиток ринкової економіки завжди супроводжується активізацією підприємництва. Підприємницька діяльність – це проєктування, організація та поєднання факторів виробництва для створення нових товарів та послуг, які, своєю чергою, дозволяють максимізувати прибуток та задовольнити потреби суспільства. Однією з новітніх тенденцій розвитку підприємництва в останні декілька років виступає підприємництво у сфері високих технологій. Такі тенденції продиктовані сучасними змінами глобального економічного простору та трансформацією поведінки споживачів продукції в глобальному вимірі. Так, прискорюється споживання продукції та скорочується життєвий цикл товару, насамперед, через суттєве скорочення стадії насичення ринку, тобто стадії зрілості. Споживачі звертають увагу на новинки різних рівнів та у своїй свідомості готові заплатити за інновацію чималі кошти. За таких умов основними інструментами просування високотехнологічного продукту стають комунікаційний маркетинговий інструментарій (Інтернет-маркетинг та йог види) та персоналізована специфічна реклама.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные положения международного маркетинга и непосредственно его инструментарий. Представлены особенности высокотехнологичного продукта, а также основные элементы его продвижения. Реалии глобализационных процессов в экономике выдвигают много требований для устойчивого развития предпринимательской деятельности, особенно для инновационно активных предприятий, занимающихся внешнеэкономической деятельностью. Интенсивное развитие рыночной экономики всегда сопровождается активизацией предпринимательства. Предпринимательская деятельность – это проектирование, организация и сочетание факторов производства для создания новых товаров и услуг, которые, в свою очередь, позволяют максимизировать прибыль и удовлетворить потребности общества. Одной из новейших тенденций развития предпринимательства в последние несколько лет выступает предпринимательство в сфере высоких технологий. Такие тенденции продиктованы современными изменениями глобального экономического пространства и трансформацией поведения потребителей продукции в глобальном масштабе. Так, ускоряется потребление продукции и сокращается жизненный цикл товара, в первую очередь, за счёт существенного сокращения стадии насыщения рынка, то есть стадии зрелости. Потребители обращают внимание на новинки различных уровней и в своём сознании готовы заплатить за инновацию немалые средства. При таких условиях основными инструментами продвижения высокотехнологичного продукта становятся коммуникационный маркетинговый инструментарий (Интернет-маркетинг и его виды) и персонализированная специфическая реклама.ru
dc.description.abstractThe article seeks to explore the main provisions of international marketing and its tools along with revealing the specific features of high-tech products and the key elements of their promotion. The modern realia of economy globalization processes pose a range of challenges to sustainable entrepreneurship development, especially to innovatively active enterprises engaged in foreign economic activity. The intensive growth of market economy is always accompanied by the boost of entrepreneurship. Entrepreneurial activity is engineering, design and combination of factors of production to create new goods and services that, in turn, will contribute to maximizing profits and meeting the societal needs. One of the latest trends in entrepreneurship within recent couple of years has been entrepreneurship in the field of high technology. Such trends have been underpinned by the current changes in the global economic environment and the transformation of consumer behavior globally. Thus, product consumption is accelerating against the reduction of product life cycles, first of all, due to a drop in the market saturation stage, i.e. market maturity. Consumers tend to have an appetite for innovations in different areas and in their heads are ready to pay considerable sums of money for innovative products. With this in mind, the major instruments for promoting high-tech products are marketing communication tools (Internet marketing and its types) and personalized specific advertising.en
dc.languageuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectвисокі технологіїuk
dc.subjectвисокотехнологічна продукціяuk
dc.subjectмаркетинговые инструментыru
dc.subjectмеждународный маркетингru
dc.subjectмаркетинговый комплексru
dc.subjectвысокие технологииru
dc.subjectвысокотехнологичная продукцияru
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecthigh technologiesen
dc.subjecthigh-tech productsen
dc.titleІнструменти міжнародного маркетингу для просування високотехнологічної продукціїuk
dc.title.alternativeInternational marketing tools for high-tech products promotion
dc.title.alternativeИнструменты международного маркетинга для продвижения высокотехнологичной продукции
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorХаджинов, И. В.ru
local.contributor.altauthorKhadzhynov, I. V.en
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 4 (137)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2019.4.6
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V137_P066-072.pdf220,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.