Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14568
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Назаренко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T11:12:30Z | - |
dc.date.available | 2019-12-04T11:12:30Z | - |
dc.date.issued | 2019-04 | - |
dc.identifier.citation | Назаренко О. В. Роль особистості вчителя в освітньому процесі у працях українських вчених-педагогів першої половини ХХ століття / О. В. Назаренко // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Вінниця, 17-18 квітня 2019 року. – Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського ; ТОВ "Меркьюрі-Поділля", 2019. – Вип. 8. – С. 38-40. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14568 | - |
dc.description.abstract | В статті висвітлені погляди українських вчених-педагогів, зокрема науковців НПУ імені М. П. Драгоманова щодо особистісних та професійних якостей вчителя на прикладі їх теоретичної спадщини періоду 20-50-х років ХХ століття. Підкреслено важливість індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі, а також постійного самовдосконалення вчителя. | uk |
dc.description.abstract | The article reviews researches of National Pedagogical Dragomanov University scientists in the 1920-1950th years, devoted to personal and professional features of pedagogue. The importance of the individual approach to pupils and continual professional self-improvement is emphasized. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського ; ТОВ "Меркьюрі-Поділля" | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | особистість вчителя | uk |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | самовдосконалення | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | pedagogue | uk |
dc.subject | personality of a teacher | uk |
dc.subject | individual approach | uk |
dc.subject | self-improvement | uk |
dc.subject | professional qualification | uk |
dc.title | Роль особистості вчителя в освітньому процесі у працях українських вчених-педагогів першої половини ХХ століття | uk |
dc.title.alternative | Personality of a teacher in educational process in Ukrainian scientific works of the first half of the 20th century | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Nazarenko, Olena | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу | uk |
local.conference.location | Вінниця | uk |
local.conference.date | 2019-04-17 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Назаренко_тези_Вінниця19.pdf | 536,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.