Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1450
Назва: Эволюция потребностей потребления в индустрии моды
Інші назви: Evolution of necessities of consumption in fashion industry
Автори: Чуприна, Н. В.
Ключові слова: индустрия моды
модный продукт
система потребностей
концепция потребления
conception of consumption
fashion industry
fashion product
system of necessities
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чуприна Н. В. Эволюция потребностей потребления в индустрии моды / Н. В. Чуприна // Материалы XI Международной научно-практической конференции "International Scientific Rview of the problems and prospects of Modern Science and Education", New York, USA. — 2016. — С. 240-242.
Короткий огляд (реферат): Обоснованы критерии формирования приоритетов потребления модных продуктов в структуре потребительского спроса индустрии моды. Охарактеризованы основные концепции потребления, сформированные в ХХ веке. Проанализированы причинно-следственные критерии взаимодействия субъектов производства и потребления в структуре индустрии моды.
Тhe criteria of forming of priorities of fashion products consumption in the pattern of consumer demand of fashion industry are grounded. The basic conceptions of consumption, formed in ХХ age, are described. The cause & effect criteria of co-operation of subjects of production and consumption in the structure of fashion industry are analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1450
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20150421_501.pdf503,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.