Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуліна, О. Д.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2019-11-26T11:59:03Z-
dc.date.available2019-11-26T11:59:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГуліна О. Д. Маркетингове управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерах / О. Д. Гуліна, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 46-51.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14421-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню особливостей маркетингового управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерах. Встановлено, що мета формування туристично-рекреаційного кластера полягає у підвищенні конкурентоспроможності регіону на ринку туризму за рахунок зростання ефективності роботи турпідприємств, стимулювання розвитку нових напрямків, впровадження інновацій.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена определению особенностей маркетингового управления предпринимательской деятельностью в рекреационных кластерах. Установлено, что цель формирования туристско-рекреационного кластера заключается в повышении конкурентоспособности региона на рынке туризма за счет роста эффективности работы турпредприятий, стимулирования развития новых направлений, внедрения инноваций.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the definition of the features of marketing management of entrepreneurial activity in recreational clusters. It was established that the purpose of tourism-recreational formation is to increase the competitiveness of the region in the tourism market at the expense of increasing the efficiency of travel companies, stimulating the development of new directions and introducing innovations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний унверситет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectрекреаційний кластерuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectмаркетинговое управлениеuk
dc.subjectрекреационный кластерuk
dc.subjectпредпринимательская деятельностьuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectrecreation clusteruk
dc.subjectentrepreneurial activityuk
dc.titleМаркетингове управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерахuk
dc.title.alternativeМаркетинговое управление предпринимательской деятельностью в рекреационных кластерахuk
dc.title.alternativeMarketing management by enterprise activity in recreational clustersuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГулина, Е. Д.-
local.contributor.altauthorGulina, O.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-03-28-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2019_P046-051.pdf783,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.