Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєва, О. М.-
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.date.accessioned2019-11-26T10:48:17Z-
dc.date.available2019-11-26T10:48:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАфанасьєва О. М. Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу / О. М. Афанасьєва, О. В. Птащенко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 36-40.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14419-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості міжнародного маркетингу та міжнародної міжкультурної комунікації. Визначено також, що міжнародний маркетинг є самостійною галуззю діяльності підприємства за умови виходу його на зовнішні ринки, є системою планування, реалізації, контролю та аналізу заходів щодо впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до його умов на підприємстві, яке здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. Представлено розгляд основного інструментарію міжнародного маркетингу та основні види стратегій. Також в роботі зроблено акцент на те, що глобалізація міжнародної маркетингової діяльності торкається сьогодні не тільки в цілому підприємства􀀏 а й регіонів та країн в цілому. За таких умов здійснення підприємницької діяльності у глобальному економічному середовищі є запорукою успіху сучасного підприємства та можливості розширення сфери його впливу.uk
dc.description.abstractВ статье определены особенности международного маркетинга и международной межкультурной коммуникации. Определено также, что международный маркетинг является самостоятельной отраслью деятельности предприятия при условии выхода его на внешние рынки, является системой планирования, реализации, контроля и анализа мероприятий по воздействию на многонациональную рыночную среду и приспособление к его условиям на предприятии, которое осуществляет свою деятельность более чем в одной стране. Представлено рассмотрение основного инструментария международного маркетинга и основные виды стратегий. Также в работе сделан акцент на то, что глобализация международной маркетинговой деятельности касается сегодня не только в целом предприятия, но и регионов и стран в целом. При таких условиях осуществление предпринимательской деятельности в глобальной экономической среде является залогом успеха современного предприятия и возможности расширения сферы его влияния.uk
dc.description.abstractThe article identifies features of international marketing and international intercultural communication. It is also determined that international marketing is an independent branch of activity of the enterprise, provided that it enters foreign markets, is a system of planning, implementation, control and analysis of measures to influence the multinational market environment and adapt to its conditions in the enterprise, which operates in more than one country. The main tools of international marketing and the main types of strategies are presented. The paper also emphasizes that globalization of international marketing activity today affects not only the enterprise as a whole, but also the regions and countries as a whole. In such circumstances, the pursuit of entrepreneurial activity in the global economic environment is a key to the success of the modern enterprise and the possibility of expanding its sphere of influence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний унверситет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectмедіа-інструментиuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectмедиа-инструментыuk
dc.subjectмеждународный маркетингuk
dc.subjectмаркетинговые стратегииuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectmedia toolsuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.titleСтратегічний інструментарій міжнародного маркетингуuk
dc.title.alternativeСтратегический инструментарий международного маркетингаuk
dc.title.alternativeStrategic toolkit for international marketinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorАфанасьева, Е. Н.-
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.-
local.contributor.altauthorAfanasieva, O.-
local.contributor.altauthorPtashchenko, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-03-28-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2019_P036-040.pdf721,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.