Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14301
Назва: Чинники формування довіри кліентів до банку
Автори: Махнарилов, Ю. В.
Газізова, М. О.
Ключові слова: фінансова криза
клієнтська політика
сегментація клієнтів
довіра потенційних клієнтів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Газізова М. О. Чинники формування довіри кліентів до банку / М. О. Газізова ; наук. кер. Ю. В. Махнарилов // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 417-418.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14301
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P417-418.pdf463,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.