Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХлістунова, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-04-04T06:48:42Z-
dc.date.available2016-04-04T06:48:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХлістунова Н. В. Особливості обчислення параметрів стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговування / Н. В. Хлістунова // Економіка та держава: міжнародний науково-практичний журнал. — 2015. — № 2. — С. 47-50.uk
dc.identifier.issn2306-6806uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1420-
dc.description.abstractУ статті проведено обчислення параметрів стратегічної гнучкості на прикладі підприємств, що надають ремонтні послуги (автосервісу), а також підприємств з надання індивідуальних послуг з використанням методичного підходу для оцінювання стратегічної гнучкості підприємства. Для вибору найбільш значимих показників використано метод експертних оцінок з урахуванням компетентності експертів. При формуванні інтегрального показника оцінювання стратегічної гнучкості підприємств з надання ремонтних послуг (на прикладі підприємств автосервісу) та індивідуальних послуг автором використано сукупність показників за групами, що відображають специфіку діяльності підприємств побутової галузі. Здійснено кореляційно=регресійний аналіз для відбору найбільш значущих факторів і кількісного опису взаємозв'язків між показником стратегічної гнучкості підприємства й релевантних факторів. У результаті проведених досліджень і розрахунків ми отримали модель стратегічної гнучкості (рівняння регресії).uk
dc.description.abstractIn the article we calculated parameters of strategic flexibility as an example of companies that provide repair services (service centers) and companies with individual services using a methodical approach for the evaluation of strategic flexibility of the company. To select the most important indicators we used method of expert estimates based on expert competence. In forming integral index of evaluation of strategic flexibility of maintenance services companies (for example, car service stations) and individual services author used a set of indicators by groups that reflect the activities of consumer industry. Correlation and regression analysisIs was carried out to select the most significant factors and quantitative description of interrelation between strategic flexibility of the company and relevant factors. As a result of research and calculations we got a model of strategic flexibility (regression).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегічна гнучкістьuk
dc.subjectпідприємства побутової галузіuk
dc.subjectрівняння регресіїuk
dc.subjectкореляційно регресійний аналізuk
dc.subjectstrategic flexibilityuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectcorrelation and regression analysisuk
dc.subjectconsumer industryuk
dc.subjectregression modeluk
dc.titleОсобливості обчислення параметрів стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговуванняuk
dc.title.alternativeFeatures of calculation parameters of strategic flexibility of consumer servicesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKhlistunova, N. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та державаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160331_503.pdf235,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.