Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВоронкова, Т. Є.-
dc.contributor.authorТанцюра (Ємець), А. В.-
dc.date.accessioned2019-11-15T12:12:46Z-
dc.date.available2019-11-15T12:12:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТанцюра (Ємець) А. В. Маркетинг як метод управління ефективністю підприємства / А. В. Танцюра (Ємець) ; наук. кер. Т. Є. Воронкова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 77-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингове управління підприємствомuk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectпереваги та недоліки системиuk
dc.subjectпринципи побудовиuk
dc.titleМаркетинг як метод управління ефективністю підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionЕкономіка підприємстваuk
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P077-078.pdf764,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.