Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБокій, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-03-31T13:07:53Z-
dc.date.available2016-03-31T13:07:53Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationБокій О. В. Конкурентоспроможність продукції хлібопекарської галузі України [Текст] / О. В. Бокій // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 6 (81) : Серія "Економіка і вища освіта". - C. 23-30.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1412-
dc.description.abstractВикористано методи статистичних спостережень, оцінки інтегрального показника конкурентоспроможності за обраним колом показників. Виділено три основні види конкуренції на рівнях: підприємств-виробників хлібобулочних виробів, рітейлу та закладів торгівлі, споживачів. В Україні також присутня недобросовісна конкуренція. Основними чинниками конкурентоспроможності виступають якість, ціна та можливість продукції задовольняти потреби споживачів. Виділено найбільш конкурентоспроможні області за обраним колом показників. Виділено основні види конкуренції в хлібопекарській галузі. Розраховано інтегральний показник конкурентоспроможності для регіонів України. В результаті проведеного дослідження визначено резерви підвищення конкурентоспроможності хлібобулочної продукції.uk
dc.languageuk
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectbaking industry producten
dc.subjectpriceen
dc.subjectqualityen
dc.subjectconsumer needsen
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.subjectконкуренцияru
dc.subjectпродукция хлебопекарной отраслиru
dc.subjectценаru
dc.subjectкачествоru
dc.subjectпотребности потребителейru
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectпродукція хлібопекарської галузіuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectпотреби споживачівuk
dc.titleКонкурентоспроможність продукції хлібопекарської галузі Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBokiy, O. V.en
local.contributor.altauthorБокий, Е. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 6 (81)uk
local.source.seriesСерія "Економіка і вища освіта"uk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V81_P023-030.pdf274,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.