Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.contributor.authorЛяшук, О. А.-
dc.date.accessioned2019-11-12T13:45:30Z-
dc.date.available2019-11-12T13:45:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛяшук О. А. Західний та східний підходи брендингу / О. А. Ляшук ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 352-353.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14097-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectпідходи брендингуuk
dc.subjectвиди брендівuk
dc.titleЗахідний та східний підходи брендингуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P352-353.pdf655,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.