Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShcherbak, V.en
dc.date.accessioned2019-08-13T20:01:20Z-
dc.date.available2019-08-13T20:01:20Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationShcherbak V. Genesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Design = Ґенеза формування та розвитку бренд-капіталу Київського національного університету технологій та дизайну [Текст] / V. Shcherbak // Менеджмент. - 2016. - Вип. 23. - С. 48-60.uk
dc.identifier.issn2415-3206
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13145-
dc.description.abstractA study of the formation genesis of multilevel model for brand promotion of modern institution in the educational market is performed. The proposed system of institution brand management based on the evaluation of capitalization and assets of the brand.en
dc.languageen
dc.subjectmultilevel model of brand promotionen
dc.subjectuniversityen
dc.subjecteducation marketen
dc.subjectthe level of brand capitalization of universitiesen
dc.titleGenesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Designen
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorЩербак, В.uk
local.sourceМенеджментuk
local.source.numberВип. 23uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2016_Issue23_P048-060.pdf468,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.