Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSyromlya, N.-
dc.date.accessioned2019-07-31T12:43:19Z-
dc.date.available2019-07-31T12:43:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationSyromlya N. Studying of linguocultural potential of symbol Fire by foreign students in the process of learning the Russian language / N. Syromlya // Діалог культур у Європейському освітньому просторі : матеріали IV Міжнародної конференції для іноземних студентів (14 травня 2019 р., Київ) / упор. С. Є. Дворянчикова. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 209-211.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13005-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleStudying of linguocultural potential of symbol Fire by foreign students in the process of learning the Russian languageuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-05-14-
local.conference.nameДіалог культур у Європейському освітньому просторіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionТрадиції та перспективи навчання іноземних студенів у ЗВО України та світуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Діалог культур у Європейському освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dialog2019_P209-211.pdf175,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.