Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗінорук, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-07-26T09:39:40Z-
dc.date.available2019-07-26T09:39:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗінорук Л. В. Сучасні тенденції формування брендингу / Л. В. Зінорук // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали виступів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (11 квітня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 299-302.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12950-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleСучасні тенденції формування брендингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-11-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСучасні інформаційні та маркетингові технології економічного зростанняuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDRBP2019_P299-302.pdf199,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.