Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФокіна-Мезенцева, К. В.-
dc.contributor.authorДавиденко, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-07-19T11:34:00Z-
dc.date.available2019-07-19T11:34:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДавиденко Н. В. Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компаній / Н. В. Давиденко ; наук. кер. К. В. Фокіна-Мезенцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 107-108.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12842-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleТеорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компанійuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P107-108.pdf218,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.