Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Л. С.-
dc.contributor.authorКолісник, О. А.-
dc.date.accessioned2019-07-19T11:18:48Z-
dc.date.available2019-07-19T11:18:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолісник О. А. Influencer Marketing як спосіб просування / О. А. Колісник ; наук. кер. Л. С. Мельник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 101.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12837-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleInfluencer Marketing як спосіб просуванняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P101.pdf211,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.