Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1279
Назва: | Підготовка майбутніх педагогів до інноваційної діяльності через дисципліну «Креативні технології навчання» |
Інші назви: | Preparation of the future teachers to innovate through discipline "Creative learning technologies" Подготовка будущих педагогов к инновационной деятельности через дисциплину «Креативные технологии обучения» |
Автори: | Внукова, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | майбутній педагог будущий педагог future teacher компетентності інноваційна діяльність креативні технології навчання competence innovation компетентности creative learning technologies инновационная деятельность креативные технологии обучения |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Внукова О. М. Підготовка майбутніх педагогів до інноваційної діяльності через дисципліну «Креативні технології навчання» / О. М. Внукова // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наук. пр. – Рубіжне: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. – С. 99-102. |
Source: | Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано роль навчальної дисципліни «Креативні технології навчання» у набутті необхідних професійних компетентностей педагога, зокрема, щодо здійснення інноваційної діяльності. Доведено, що майбутній педагог готовий до інноваційної діяльності тоді, коли він творчо спрямований, усвідомлює потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці, інформований про новітні педагогічні технології, володіє практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та розроблення нових. В статье обоснована роль учебной дисциплины «Креативные технологии обучения» в приобретении необходимых профессиональных компетенций педагога, в частности, осуществление инновационной деятельности. Доказано, что будущий педагог готов к инновационной деятельности тогда, когда он творчески направлен, осознает потребности введения педагогических инноваций в собственной педагогической практике, информирован о новейших педагогических технологиях, обладает навыками освоения педагогических инноваций и разработки новых. he article focuses on the role of the course "Creative learning technologies" in acquiring the necessary professional competence of teachers, in particular the implementation of innovation. It is Proved that the future teacher can use innovation when he is creatively focused, aware of the needs of the introduction of pedagogical innovations in his own teaching practice, informed of the latest educational technology, has practical skills development pedagogical innovations and develop new ones. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1279 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внукова Підготовка майбутніх педагогів до інноваційної діяльності.pdf | Стаття про підготовку до інноваційної діяльності через дисципліну "Креативні технології навчання" | 113,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.