Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorХоменко, О. І.-
dc.contributor.authorМатвійчук, О. В.-
dc.date.accessioned2019-07-18T09:43:49Z-
dc.date.available2019-07-18T09:43:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатвійчук О. В. Теорія сегментування ринку в маркетингу / О. В. Матвійчук ; наук. кер. О. І. Хоменко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 27-28.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12773-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleТеорія сегментування ринку в маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P027-028.pdf231,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.