Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMorgulets, Oksana-
dc.contributor.authorDerkach, Tetiana M.-
dc.date.accessioned2019-07-16T09:35:55Z-
dc.date.available2019-07-16T09:35:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationMorgulets O. B. Information and communication technologies managing the quality of educational activities of a university / O. B. Morgulets, T. M. Derkach // Information Technologies and Learning Tools. – 2019. – Vol. 71, № 3. – P. 295-304.uk
dc.identifier.issn2076-8184uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12767-
dc.description.abstractThe article highlights the results of the practical application of modern information and communication technologies in the management of institutions of higher education on the example of the Kyiv National University of Technology and Design (KNUTD). The constituents of the quality management system of educational activity are considered. The subsystems of the automated control system of educational activity of the university have been characterised and analysed. The key elements of the information systems used are the following electronic databases: the contingent of students and their academic performance; results of employment and satisfaction of students with educational programs; planning and accounting of the training load; effectiveness of teachers; accounting of learning and teaching resources, material and technical equipment and its value; other indicators of university activity. In addition to the popular application packages, such as “iZETA”, "The System of Financially-Oriented Management of Higher Education Institutions", and "Anti-Plagiarism", the software products developed by KNUTD are described. Namely, the "Schedule" package allows one to form directories focused on the drawing up of class schedules which are accessible to all divisions. The software "Electronic Journal" provides monitoring of learning outcomes and prompt response to the failure of individual students; it serves for the formation of final control mark sheets, the evaluation of academic success rates of higher education applicants, etc. The electronic rating system "RTS rating" is used for the evaluation of activity of research and teaching staff according to the results of work in the reported year. The modular environment of the University's educational process, based on the Moodle distance learning platform, is described. It accumulates the teaching and methodological support necessary for conducting educational activities. The results of the research are of practical value since the implementation of the considered software products is capable of improving the quality and effectiveness of the management of educational activities of higher education institutions.uk
dc.description.abstractВ статті висвітлені результати практичного застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні закладом вищої освіти на прикладі Київського національного університету технологій та дизайну (КНУТД). Розглянуто складові елементи системи управління якістю освітньої діяльності. Охарактеризовано та проаналізовано підсистеми автоматизованої системи керування освітньою діяльністю університету. Ключовими елементами застосовуваних інформаційних систем є наступні електронні бази даних: контингенту студентів та їх академічної успішності; результатів працевлаштування та задоволення студентів освітніми програмами; планування й обліку навчального навантаження; ефективності роботи викладачів; обліку навчально-методичних ресурсів, матеріально-технічного оснащення та його вартості; інших показників діяльності університету. Крім впроваджених загальновідомих пакетів прикладних програм, таких як iZETA, «Система фінансово-орієнтованого менеджменту закладів вищої освіти», «Anti-Plagiarism», охарактеризовано програмні продукти власної розробки КНУТД. А саме, пакет «Розклад», за допомогою якого формуються довідники, що містять дані для складання розкладу занять, з доступом до них в усіх підрозділах. «Електронний журнал» забезпечує моніторинг результатів навчання та оперативне реагування на неуспішність окремих студентів, послуговує для формування відомостей підсумкового контролю та визначення рейтингів академічної успішності здобувачів вищої освіти тощо. Електронну систему «Рейтинг НПП» використовують для оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників за результатами роботи у звітному році. Описано модульне середовище освітнього процесу університету, що працює на базі платформи дистанційного навчання Moodle. Воно акумулює навчально-методичне забезпечення, необхідне для провадження освітньої діяльності. Результати дослідження мають практичну цінність, оскільки впровадження розглянутих програмних продуктів спроможне підвищити якість та ефективність управління освітньою діяльністю закладів вищої освіти.uk
dc.description.abstractВ статье освещены результаты практического применения современных информационно-коммуникационных технологий в управлении учреждением высшего образования на примере Киевского национального университета технологий и дизайна (КНУТД). Рассмотрены составляющие элементы системы управления качеством образовательной деятельности. Охарактеризованы и проанализированы подсистемы автоматизированной системы управления образовательной деятельностью университета. Ключевыми элементами применяемых информационных систем являются следующие электронные базы данных: контингент студентов и их академическая успеваемость; результаты трудоустройства и удовлетворенности студентов образовательными программами; планирование и учет учебной нагрузки; эффективность работы преподавателей; учет учебно-методических ресурсов, материально-технического оснащения и его стоимость; другие показатели деятельности университета. Кроме внедренных общеизвестных пакетов прикладных программ, таких как iZETA, «Система финансово-ориентированного менеджмента учреждений высшего образования», «Anti-Plagiarism», охарактеризованы программные продукты собственной разработки КНУТД. В частности, пакет «Расписание», с помощью которого формируются справочники, содержащие данные для составления расписания занятий, с доступом к ним во всех подразделениях. Программа «Электронный журнал» обеспечивает мониторинг результатов обучения и оперативное реагирование на неуспеваемость отдельных студентов, служит для формирования ведомостей итогового контроля, определения рейтинга академической успеваемости соискателей высшего образования и тому подобное. Электронную систему «Рейтинг НПР" используют для оценки деятельности научно-педагогических работников по результатам работы в отчетном году. Описана модульная среда образовательного процесса университета, работающая на базе платформы дистанционного обучения Moodle. Она аккумулирует учебно-методическое обеспечение, необходимое для осуществления образовательной деятельности. Результаты исследования имеют практическую ценность, поскольку внедрение рассмотренных программных продуктов способно повысить качество и эффективность управления образовательной деятельностью высших учебных заведений.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectautomated control systemuk
dc.subjectquality management systemuk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.subjectquality assurance system of educational activitiesuk
dc.subjectmanagement of education qualityuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectавтоматизована система керуванняuk
dc.subjectсистема управління якістюuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectсистема забезпечення якості освітньої діяльностіuk
dc.subjectуправління якістю освітиuk
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk
dc.subjectавтоматизированная система управленияuk
dc.subjectсистема управления качествомuk
dc.subjectучреждение высшего образованияuk
dc.subjectсистема обеспечения качества образовательной деятельностиuk
dc.subjectуправление качеством образованияuk
dc.titleInformation and communication technologies managing the quality of educational activities of a universityuk
dc.title.alternativeІнформаційно-комунікаційні технології управління якістю освітньої діяльності університетуuk
dc.title.alternativeИнформационно-коммуникационные технологии управления качеством образовательной деятельности университетаuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorМоргулець, Оксана Борисівна-
local.contributor.altauthorДеркач, Тетяна Михайлівна-
local.contributor.altauthorМоргулец, Оксана Борисовна-
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceInformation Technologies and Learning Toolsuk
local.sourceІнформаційні технології і засоби навчанняuk
local.sourceИнформационные технологии и средства обученияuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.identifier.doi10.33407/itlt.v71i3.2831uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2831-13081-1-PB.pdfОсновна стаття189,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.