Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [99] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 99
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Поняття компетентності та компетенції в освітіБудякова, О. Ю.; Селюк, І. І.
2019Формування компетенцій в епоху цифрового маркетингуБудякова, О. Ю.; Ровнягін, О. В.
2019Перспективи розвитку міжнародного маркетингуБудякова, О. Ю.; Пушкар, К. С.
2019Роль компетенцій в стратегічному управлінні персоналомБудякова, О. Ю.; Павлюк, К. М.
2019Сучасні маркетингові стратегії управлінняБудякова, О. Ю.; Мовчан, Ю. В.
2019Ключові компетенції маркетингового управлінняБудякова, О. Ю.; Лесюта, Н. Ю.
2019Комплекс маркетинг персоналуБудякова, О. Ю.; Куріленко, А. О.
2019Проблеми впровадження маркетингового менеджментуБудякова, О. Ю.; Дєєва, Л. К.
2019Специфіка маркетингу в сфері надання туристичних послугКостинець, В. В.; Тимошенко, Ю. В.
2019Маркетинг в системі управління підприємствомСкрипник, М. І.; Щур, К. А.
2019Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінкиСкрипник, М. І.; Циханівська, А. В.
2019Психологічний вплив реклами на споживачаСкрипник, М. І.; Тимченко, Ю. А.
2019Маркетинг знань: роль і завданняСкрипник, М. І.; Сторожук, А.
2019Адаптація маркетингу до нової економікиСкрипник, М. І.; Ровнягін, О. В.
2019Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішеньСкрипник, М. І.; Шевченко, Л. В.
2019Маркетинг у банківській сферіСкрипник, М. І.; Опришко, О. С.
2019Вплив географічного розміщення підприємства на його прибуткиСкрипник, М. І.; Матвеєв, О. О.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов глобалізації економікиСкрипник, М. І.; Левицька, А. А.
2019Актуальність проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняСкрипник, М. І.; Іваніцька, О. А.
2019Проблеми та перспективи розвитку маркетингових досліджень в УкраїніСкрипник, М. І.; Кутова, С. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 99
VI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 5 квітня 2019 року)