Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтанкова, А. О.-
dc.contributor.authorХолодний, Г. О.-
dc.date.accessioned2019-06-18T12:11:20Z-
dc.date.available2019-06-18T12:11:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтанкова А. О. Особливості формування іміджу закладу вищої освіти / А. О. Станкова, Г. О. Холодний // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 414-418.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12676-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні особливості формування іміджу університету. Представлено основні характеристики процесу формування іміджу ЗВО. Зроблено висновок про необхідність дотримання послідовності використання маркетингового інструментарію для формування іміджу ЗВО.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрены основные особенности формирования имиджа университета. Представлены основные характеристики процесса формирования имиджа ЗВО. Сделан вывод о необходимости соблюдения последовательности использования маркетингового инструментария для формирования имиджа ЗВО.uk
dc.description.abstractThe paper considers the main features of forming the University's image. The basic characteristics of the process of forming the image of the University are presented. The conclusion is made on the necessity to follow the sequence of use of marketing tools for forming the image of the University.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectімідж ЗВОuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.subjectосвітній брендингuk
dc.subjectимиджuk
dc.subjectимидж ЗВОuk
dc.subjectмаркетинговый инструментарийuk
dc.subjectобразовательный брендингuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectimage of Universityuk
dc.subjectmarketing toolkituk
dc.subjecteducational brandinguk
dc.titleОсобливості формування іміджу закладу вищої освітиuk
dc.title.alternativeОсобенности формирования имиджа учреждения высшего образованияuk
dc.title.alternativeFeatures of the formation of the idea of higher education institutionuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorСтанкова, А. А.-
local.contributor.altauthorХолодный, Г. А.-
local.contributor.altauthorStankova, A.-
local.contributor.altauthorHolodnyy, G.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionCучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес–знаньuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P414-418.pdf158,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.