Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозова, Є. С.-
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.date.accessioned2019-06-14T08:43:24Z-
dc.date.available2019-06-14T08:43:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМорозова Є. С. Теоретичні основи формування міжкультурної комунікації в сучасному суспільстві / Є. С. Морозова, О. В. Птащенко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 350-356.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12665-
dc.description.abstractУ роботі представлено дослідження складових глобалізації інформаційних технологій і засобів масової інформації з точки зору їх впливу на суспільство та на розвиток міжнародного маркетингу. У глобальних масштабах інформаційні технології впливають на розвиток електронних засобів масової інформації, що дає ефект «скорочення» часу-простору при протіканні глобальних процесів, і формування як загального, так і індивідуального глобалізованого медіа-простору. Слід відзначити, що глобалізація ЗМІ поєднує специфічні взаємодії інтересів суспільства та інших діючих у суспільстві сил, а саме міжкультурну комунікацію.uk
dc.description.abstractВ работе представлено исследование составляющих глобализации информационных технологий и средств массовой информации с точки зрения их влияния на общество и на развитие маркетинга. В глобальных масштабах информационные технологии влияют на развитие электронных средств массовой информации, что дает эффект «сокращения» времени-пространства при протекании глобальных процессов и формирования как общего, так и индивидуального глобализирующегося медиа-пространства. Следует отметить, что глобализация СМИ сочетает специфические взаимодействия интересов общества и других действующих в обществе сил, а именно межкультурную коммуникацию.uk
dc.description.abstractThe paper presents the study of the components of the globalization of information technologies and media in terms of their impact on society and on the development of international marketing. On a global scale, information technology has an impact on the development of electronic media, which gives the effect of reducing the time-space in the process of global processes, and the formation of both a general and individualized globalized media space. It should be noted that the globalization of mass media combines the specific interactions of the interests of society and other forces operating in the community, namely, intercultural communication.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectміжкультурні комунікаціїuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectміжкультурні комунікації в глобалізаційному процесіuk
dc.subjectглобальні комунікаціїuk
dc.subjectмежкультурные коммуникацииuk
dc.subjectмеждународный маркетингuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectмежкультурные коммуникации в глобализационном процессеuk
dc.subjectглобальные коммуникацииuk
dc.subjectintercultural communicationsuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectintercultural communications in the process of socializationuk
dc.subjectglobal communicationsuk
dc.titleТеоретичні основи формування міжкультурної комунікації в сучасному суспільствіuk
dc.title.alternativeТеоретические основы формирования межкультурной коммуникации в современном обществеuk
dc.title.alternativeTheoretical bases for forming intercultural communication in modern societyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorМорозова, Е. С.-
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.-
local.contributor.altauthorMorozova, E.-
local.contributor.altauthorPtashchenko, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСталий розвиток підприємництва: корпоративна соціальна відповідальність та економічна безпека бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P350-356.pdf169,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.