Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМосійчук, Ю. П.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2019-06-12T09:47:27Z-
dc.date.available2019-06-12T09:47:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМосійчук Ю. П. Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльності / Ю. П. Мосійчук, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 210-216.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12624-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості латерального маркетингу. Досліджено його принципи результативного використання та сутність як стратегічного інструменту управління підприємством.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыты особенности латерального маркетинга. Исследованы его принципы результативного использования и сущность как стратегического инструмента управления предприятия.uk
dc.description.abstractThe article reveals the features of lateral marketing. The principles of effective use and essence as a strategic tool of the enterprise are investigated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкласичний маркетингuk
dc.subjectлатеральний маркетингuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтенденціїuk
dc.subjectринок товарівuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectвиробникиuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectклассический маркетингuk
dc.subjectлатеральный маркетингuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectтенденцииuk
dc.subjectрынок товаровuk
dc.subjectпроизводителиuk
dc.subjectпотребителиuk
dc.subjectclassic marketinguk
dc.subjectlateral marketinguk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjecttrendsuk
dc.subjectcommodity marketuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectmanufacturersuk
dc.subjectconsumersuk
dc.titleЛатеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіuk
dc.title.alternativeЛатеральный маркетинг в предпринимательской деятельностиuk
dc.title.alternativeLateral marketing in business activityuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorМосийчук, Ю. П.-
local.contributor.altauthorMosiychuk, Ju.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P210-216.pdf4,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.