Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудко, П. М.-
dc.contributor.authorКривонос, Є. О.-
dc.date.accessioned2019-06-06T13:40:46Z-
dc.date.available2019-06-06T13:40:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудко П. М. Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівлі / П. М. Дудко, Є. О. Кривонос // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 153-159.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12615-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості реклами на підприємствах, дослідженні факти, які впливають на її результативність та визначення оцінки ефективності реклами на підприємствах. Охарактеризовано види ефективності реклами на підприємствах та доведено складність точного прорахування ефекту від неї.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы особенности рекламы на предприятиях, исследованы факты, влияющие на ее результативность и определения оценки эффективности рекламы на предприятиях. Охарактеризованы виды эффективности рекламы на предприятиях и доказано сложность точного подсчет эффекта от нее.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the peculiarities of advertising in enterprises, investigates the facts that affect its effectiveness and determines the effectiveness of advertising in enterprises. The types of advertising effectiveness at the enterprises are characterized and the difficulty of exact calculation of the effect from it is proved.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectрекламна сфераuk
dc.subjectекономічна ефективність рекламиuk
dc.subjectкомунікативна ефективність рекламиuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectэффективность рекламыuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectрекламная сфераuk
dc.subjectэкономическая эффективность рекламыuk
dc.subjectкоммуникативная эффективность рекламыuk
dc.subjectторговляuk
dc.subjecteffectiveness of advertisinguk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectadvertising sphereuk
dc.subjectcost-effectiveness of advertisinguk
dc.subjectcommunicative effectiveness of advertisinguk
dc.subjecttradeuk
dc.titleПідвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівліuk
dc.title.alternativeПовышение эффективности рекламной компании предприятия розничной торговлиuk
dc.title.alternativeImproving the efficiency of the advertising company of retail trade enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДудко, П. Н.-
local.contributor.altauthorКривонос, Е. А.-
local.contributor.altauthorDudko, P.-
local.contributor.altauthorKryvonos, Ye.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P153-159.pdf193,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.