Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрусніцина, Д. Е.-
dc.contributor.authorРодіонов, С. О.-
dc.date.accessioned2019-06-04T12:31:55Z-
dc.date.available2019-06-04T12:31:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБрусніцина Д. Е. Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій / Д. Е. Брусніцина, С. О. Родіонов // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 128-134.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12581-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовані можливості сучасних інформаційних технологій для використання їх в діяльності сучасного підприємства. В ході досліджуваної роботи був проведений аналіз інтернет-сайту ТОВ «Роберт Бош ЛТД», а саме продукції ТМ «Buderus», в результаті якого було запропоновано впровадити технології для поліпшення збуту продукції, а саме: контекстна та медійна реклама; відео-реклама; брендування; текстово-графічні блоки; SEO-оптимізація.uk
dc.description.abstractВ работе проанализированы возможности современных информационных технологий для использования их в деятельности современного предприятия. В ходе исследовательской работы был проведен анализ интернет-сайта ТОВ «Роберт Бош ЛТД», а именно продукции ТМ «Buderus», в результате которого было предложено внедрение технологий для улучшения сбыта продукции, а именно: контекстная и медийная реклама; видео-реклама; брендирование; текстово-графические блоки; SEO-оптимизация.uk
dc.description.abstractThe paper analyzes the possibilities of modern information technologies for their use in the activity of the modern enterprise. In the course of the research work, the analysis of the website of the «Robert Bosh Ltd.» was launched, namely, the introduction of the Buderus TM, as a result of which it was recommended to use technology to improve the marketing of the product, namely: text and image advertising; video advertising; branding text-graphic blocs; SEO-optimization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectрозвиток маркетингової діяльностіuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectинтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectразвитие маркетинговой деятельностиuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectdevelopment of marketing activityuk
dc.titleРозвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійuk
dc.title.alternativeРазвитие маркетинговой деятельности предприятия на основе применения информационных технологийuk
dc.title.alternativeDevelopment of marketing activity of the enterprise on the basis of application of information technologiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБрусницына, Д. Э.-
local.contributor.altauthorРодионов, С. А.-
local.contributor.altauthorBrusnitsyna, D.-
local.contributor.altauthorRodionov, S.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P128-134.pdf181,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.