Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12502
Назва: Філософський зміст інноваційних технологій в освіті
Автори: Зенкін, М. А.
Дзюба, О. О.
Ключові слова: філософський зміст інновацій
технології в освіті
освітні інновації
освіта
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дзюба О. О. Філософський зміст інноваційних технологій в освіті / О. О. Дзюба ; наук. кер. М. А. Зенкін // Дослідження проблем гуманітарної освіти : зб. наук. пр. за підсумками дискусій на міжкафедральному науковому семінарі (15 листопада 2018 р., м. Київ) / ред.: А. В. Сакун, Т. І. Кадлубович, Ф. М. Проданюк, Д. С. Черняк. – Київ : КНУТД, 2018. – С. 178-186.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано особливості якісної та ефективної роботи в освіті та визначено філософський зміст в даній сфері та зв’язок з іншими ідеями впровадження. Зроблений висновок дослідження та впровадження філософського змісту інноваційних технологій в освіті є необхідною умовою для визначення філософських ідей та впровадження їх в сфері освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12502
Розташовується у зібраннях:Дослідження проблем гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DPHO2018_P178-186.pdf317,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.