Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаустова, Євгенія Борисівна-
dc.date.accessioned2019-03-19T09:30:26Z-
dc.date.available2019-03-19T09:30:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХаустова Є. Б. Методичні підходи до визначення фактичного та прогнозного рівня розвитку інтелектуального капіталу закладу вищої освіти / Є. Б. Хаустова // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2019. – Vol. 5, Issue 1. – P. 107-115.uk
dc.identifier.issn2533-4794uk
dc.identifier.issn2533-4808uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12242-
dc.description.abstractАвтор статті виходить з того, що на даному етапі розвитку вітчизняної економічної науки відсутні ґрунтовні теоретико-практичні дослідження відносно оцінки рівня розвитку інтелектуального капіталу ЗВО та здійснює дослідження з використанням факторного аналізу при встановленні значень головних компонент за групами вихідних показників та із застосуванням ієрархічного підходу при агрегованій оцінці рівня розвитку інтелектуального капіталу окремого ЗВО на підставі адитивної згортки вихідних показників. На підставі отриманих регресійних моделей експоненціального розвитку інтелектуального капіталу та його складових для ЗВО, що досліджувалися, було здійснено прогнозні оцінки розвитку їх інтелектуального капіталу. В якості об’єктів дослідження були обрані класичні університети з числа тих, що мають найвищі результати рейтингової оцінки за даними ТОП-200 Україна та представили на офіційних сайтах відповідну публічну інформацію.uk
dc.description.abstractThe author of the article proceeds from the fact that at this stage of the development of the domestic economic science there are no solid theoretical and practical studies concerning the level of development of the intellectual capital of the IHE, and carries out research using factor analysis with the establishment of the values of the main components in the groups of initial indicators and using the hierarchical approach with the aggregated estimation of the level of development of the intellectual capital of a separate IHE on the basis of the additive convolution of the initial indicators. Based on the obtained regression models of exponential development of intellectual capital and its components for investigated IHE, prognostic estimates of the development of their Intellectual capital were made. As a research object, classical universities were selected among those with the highest rating results according to the TOP-2QO IHE Ukraine and provided relevant public information.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectнормалізаціяuk
dc.subjectфакторний аналізuk
dc.subjectорганізаційний капіталuk
dc.subjectінтелектуальний капіталuk
dc.subjectкапітал відносинuk
dc.subjectintellectual capitauk
dc.subjecthuman capitaluk
dc.subjectcapital relationsuk
dc.subjectorganizational capitaluk
dc.subjectfactor analysisuk
dc.subjectnormalizationuk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.titleМетодичні підходи до визначення фактичного та прогнозного рівня розвитку інтелектуального капіталу закладу вищої освітиuk
dc.title.alternativeMethodological approaches to determining the actual and expected level of intellectual capital development of the institution of higher educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKhaustova, Yevheniia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceEvropský časopis ekonomiky a managementuuk
local.sourceEuropean journal of economics and managementuk
local.sourceЕвропейский журнал экономики и менеджментаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хаустова_P107-115.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.