Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-03-17T22:56:16Z-
dc.date.available2019-03-17T22:56:16Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією [Текст] / О. В. Птащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - № 3 (123). - С. 68-78.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12224-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні особливості міжнародного маркетингу високих технологій та його взаємозв’язок з процесами глобалізації та інтеграції. Визначено, що міжнародний маркетинг є самостійною галуззю діяльності підприємства за умови виходу на зовнішні ринки, яка є системою планування, реалізації, контролю та аналізу заходів впливу на багатонаціональне ринкове середовище й пристосування до його умов на підприємстві, що здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. В роботі зроблено акцент на те, що глобалізація міжнародної маркетингової діяльності пов'язана із взаємозалежністю країн Тріади, економічне, соціально-культурне та політико-правове середовище яких стає все більш однорідним, а також на появі наднаціональних сегментів, які посилюють ринкові можливості підприємства. Наголошується також на тому, що поглиблення маркетингової діяльності міжнародного розподілу праці та впровадження нових технологій створили можливості для просторового (територіального) роз'єднання окремих виробничих процесів. Сьогодні із національного процес виробництва перетворюється на інтернаціональний, міжнародний. Доведено, що сучасним інструментарієм міжнародного маркетингу високих технологій є Інтернет-маркетинг, який надає можливості швидкого інформаційного обміну, формування споживчої лояльності, збільшення аудиторії споживачів, прискорення процесу інформування та значно зменшує витрати на проведення маркетингової діяльності.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные особенности международного маркетинга высоких технологий и их взаимосвязь с процессами глобализации и интеграции. Определено, что международный маркетинг является самостоятельной отраслью деятельности предприятия при условии выхода на внешние рынки, которая является системой планирования, реализации, контроля и анализа мероприятий по воздействию на многонациональную рыночную среду и приспособлению к ее условиям на предприятии, которое осуществляет свою деятельность более, чем в одной стране. В работе сделан акцент на том, что глобализация международной маркетинговой деятельности связана с взаимозависимостью стран Триады, экономическая, социально-культурная и политико-правовая среда которых становится все более однородной, а также на появлении наднациональных сегментов, усиливающих рыночные возможности предприятия. Подчеркивается, что углубление маркетинговой деятельности международного разделения труда и внедрение новых технологий создали возможности для пространственного (территориального) разъединения отдельных производственных процессов. Сегодня из национального процесс производства превращается в интернациональный, международный. Доказано, что современным инструментарием международного маркетинга высоких технологий является Интернет-маркетинг, который предоставляет возможности быстрого информационного обмена, формирования потребительской лояльности, увеличения аудитории потребителей, ускорение процесса информирования и значительно сокращает затраты на проведение маркетинговой деятельности.ru
dc.description.abstractThe paper seeks to explore the principal features of international high technology marketing in their relationship with the processes of globalization and integration. It is estimated that international marketing is a separate vector of a company activity, subject to its access to foreign markets, which involves a system of planning, implementation, monitoring and performance evaluation as to the effects on the multinational market environment and adaptation to it by the company which operates in more than one country. The paper focuses on the relationship between globalization of international marketing activities and the interdependence of the Triad nations which economic, socio-cultural, political and legal environments are becoming more and more homogeneous, as well as revealing the emergence of supranational segments that enhance market opportunities of companies. It is emphasized that boosting of marketing activities within the international division of labour and implementation of new technology have provided the opportunities for spatial (territorial) separation of individual production processes. Apparently, the national production process is gradually being transformed into international, global. It is argued that a critical instrument of modern high technology international marketing is the Internet marketing which facilitates better opportunities for rapid information exchange, building customer loyalty, expanding target audience, enhancing the information process and reducing the marketing costs dramatically.en
dc.languageuk
dc.subjecthi-tech-маркетингuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійuk
dc.subjectрозвиток маркетингуuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectміжнародна інтеграціяuk
dc.subjectекономічна інтеграціяuk
dc.subjectвисокотехнологічні продуктиuk
dc.subjectринок високих технологійuk
dc.subjectміжнародний ринокuk
dc.subjectглобальний міжнародний простірuk
dc.subjectвисокотехнологічні підприємстваuk
dc.subjectмеждународный маркетингru
dc.subjectмеждународный маркетинг высоких технологийru
dc.subjectразвитие маркетингаru
dc.subjectглобализацияru
dc.subjectмеждународная интеграцияru
dc.subjectэкономическая интеграцияru
dc.subjectвысокотехнологичные продуктыru
dc.subjectрынок высоких технологийru
dc.subjectмеждународный рынокru
dc.subjectглобальное международное пространствоru
dc.subjectвысокотехнологичные предприятияru
dc.subjecthi-tech marketingen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectinternational high technology marketingen
dc.subjectmarketing developmenten
dc.subjectglobalizationen
dc.subjectinternational integrationen
dc.subjecteconomic integrationen
dc.subjecthigh-tech productsen
dc.subjecthigh technology marketen
dc.subjectinternational marketen
dc.subjectglobal international spaceen
dc.subjecthigh-tech companiesen
dc.titleМіжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацієюuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.ru
local.contributor.altauthorPtashchenko, O. V.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 3 (123)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2018.3.6
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V123_P068-078.pdf5,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.