Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрамська, А. О.uk
dc.date.accessioned2019-02-11T20:55:05Z-
dc.date.available2019-02-11T20:55:05Z-
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationКрамська А. О. Удосконалення маркетингової структури управління товарною політикою підприємства (на прикладі взуттєвих підприємств України) [Текст] / А. О. Крамська // Легка промисловість. - 2007. - № 2. - С. 48-49.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12059-
dc.languageuk
dc.titleУдосконалення маркетингової структури управління товарною політикою підприємства (на прикладі взуттєвих підприємств України)uk
dc.typeArticle
local.sourceЛегка промисловістьuk
local.source.number№ 2uk
local.subject.method0
Appears in Collections:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP_2007_N2_P048-049.pdf313 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.