Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11946
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Внукова, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-23T12:03:23Z | - |
dc.date.available | 2019-01-23T12:03:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Внукова О. М. Педагогічний компонент у змісті підготовки бакалаврів професійної освіти / О. М. Внукова // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 168. – С. 69-72. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-7406-57-8 | uk |
dc.identifier.issn | 2415-7988 | uk |
dc.identifier.issn | 2521-1919 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11946 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду змісту підготовки бакалаврів професійної освіти на сучасному етапі, зокрема, його педагогічного компоненту. Розглянуто особливості педагогічної компетентності, яка виражається у програмних результатах навчання. Виділено три рівня педагогічної компетентності (теоретичний, методичний, практичний) та їх показники. Обгрунтовано перелік психолого-педагогічних дисциплін, які можуть бути включені в навчальний план підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Виділені основні фактори (професійна спрямованість, ціннісні орієнтири майбутніх педагогів; професійна компетентність викладачів; зміст теоретичної та практичної підготовки; технології професійного навчання, матеріально-технічна база навчального закладу) та організаційно-педагогічні умови формування педагогічної компетентності на першому рівні вищої освіти для студентів спеціальності "Професійна освіта" (за спеціалізаціями). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | педагогічна компетентність | uk |
dc.subject | зміст підготовки | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні дисципліни | uk |
dc.subject | бакалавр професійної освіти | uk |
dc.title | Педагогічний компонент у змісті підготовки бакалаврів професійної освіти | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical component in the content of training of the bachelor of professional studies | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Vnukova, Olga | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Наукові записки. Серія : Педагогічні науки | uk |
local.source | Academic notes. Series : Pedagogical sciences | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168-pages-69-72.pdf | Vnukova | 407,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.