Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11705
Назва: Особливості соціальної рекламі в Україні
Автори: Овчарек, В. Є.
Яворський, О. Л.
Габелая, М. Є.
Ключові слова: соціальна реклама
постери
плакати
біл-борди
психологія впливу
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Габелая М. Є. Особливості соціальної рекламі в Україні / М. Є. Габелая ; наук. кер.: В. Є. Овчарек, О. Л. Яворський // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 420-421.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11705
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V1_P420-421.pdf440,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.