Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorTkalenko, A. M.-
dc.contributor.authorShchepankovskyi, S.-
dc.date.accessioned2019-01-08T16:32:18Z-
dc.date.available2019-01-08T16:32:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationShchepankovskyi S. Logo vs branding – what’s the difference / S. Shchepankovskyi; наук. кер. A. M. Tkalenko // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 547.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11516-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectcompanyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectproductuk
dc.subjectcustomeruk
dc.titleLogo vs branding – what’s the differenceuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P547.pdf559,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.