Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГудкова, Наталья Николаевна-
dc.date.accessioned2016-03-15T07:52:14Z-
dc.date.available2016-03-15T07:52:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГудкова Н. Н. Сценарии манипуляций сознанием в рекламных текстах элитных товаров / Н. Н. Гудкова // Материалы XXXIX Международной филологической конференции 15-20 марта 2010 г. / отв. ред. Т. В. Черниговская. — СПб.: Филологический факультет СПбГу, 2010. — С. 8—12.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1147-
dc.description.abstractУ статті визначено та проаналізовано основні сценарії маніпулювання свідомістю в сучасних російських рекламних текстах косметичних товарів та парфумерії, встановлено мотиви, на яких базуються данні сценарії.uk
dc.description.abstractВ статье обозначены и проанализированы основные сценарии манипуляций сознанием в современных российских рекламных текстах косметических товаров и парфюмерии, определены мотивы, на которых базируются данные сценарии.uk
dc.description.abstractThe article focuses on revealing and analyzing the main scripts of manipulation of consciousness in the modern Russian advertisements of cosmetics and perfumery, determining the motives which are the basis of these scripts.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherФилологический факультет Санкт-Петербургского государственного университетаuk
dc.subjectсценарії маніпулювання свідомістюuk
dc.subjectекспліцитні сценаріїuk
dc.subjectімпліцитні сценаріїuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectрекламні текстиuk
dc.subjectелітні товариuk
dc.subjectсценарии манипуляций сознаниемuk
dc.subjectэксплицитные сценарииuk
dc.subjectимплицитные сценарииuk
dc.subjectрекламные текстыuk
dc.subjectэлитные товарыuk
dc.subjectмотивыuk
dc.subjectscripts of manipulation of consciousnessuk
dc.subjectexplicit scriptsuk
dc.subjectadvertisementsuk
dc.subjectimplicit scriptsuk
dc.subjectmotivesuk
dc.subjectelite goodsuk
dc.titleСценарии манипуляций сознанием в рекламных текстах элитных товаровuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionГуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationСанкт-Петербургuk
local.conference.date2010-03-15-
local.conference.nameXXXIX Международная филологическая конференция. Секция Психолингвистикаuk
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.