Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11080
Назва: Переваги інтерактивних технологій в маркетингу
Автори: Хоменко, О. І.
Михалик, В. Ю.
Ключові слова: маркетинг
ринок
інтерактивні технології
просування
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Михалик В. Ю. Переваги інтерактивних технологій в маркетингу / В. Ю. Михалик ; наук. кер. О. І. Хоменко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 275-276.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11080
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P275-276.pdf787,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.