Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівнаuk
dc.contributor.authorЛіфар, К. В.uk
dc.date.accessioned2016-03-09T10:54:19Z-
dc.date.available2016-03-09T10:54:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, К. В. Ліфар // Технології та дизайн. - 2014. - № 2 (11). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_14.uk
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_14-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1094-
dc.description.abstractВ статті розкрито поняття іміджу організації. Приділено увагу основним задачам іміджу організації, етапам і тактиці його формування. Висвітлено основні засоби формування іміджу та візуальна атрибутика фірмового стилю. Розглянуто вплив іміджу на конкурентоспроможність організації.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыто понятие имиджа организации. Уделено внимание основным задачам имиджа организации, этапам и тактике его формирования. Освещены основные средства формирования имиджа и визуальная атрибутика фирменного стиля. Рассмотрено влияние имиджа на конкурентоспособность организации.ru
dc.description.abstractThe article explains the concept of the image of the organization. Attention is paid to the main tasks of the organization image and stages and tactics of its formation. Fixed assets of image formation and visual attributes of corporate identity. The influence of the image on the competitiveness of the organization.en
dc.languageuk-
dc.subjectimage of the organizationen
dc.subjectelements of imageen
dc.subjectforming successful imageen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectимидж организацииru
dc.subjectэлементы имиджаru
dc.subjectформирование успешного имиджаru
dc.subjectфирменный стильru
dc.subjectімідж організаціїuk
dc.subjectелементи іміджуuk
dc.subjectформування успішного іміджуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.titleІмідж організації: сутність, зміст та основні етапи формуванняuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorBondarenko, S. M.en
local.contributor.altauthorLifar, K. V.en
local.contributor.altauthorБондаренко, С. М.ru
local.contributor.altauthorЛифар, К. В.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 2 (11)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N2_14.pdf150,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.