Економіка інноваційної діяльності підприємств : [291] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Підсекція 01. Економіка підприємства
Підсекція 02. Організаційні та методичні аспекти бухгалтерського обліку і аудиту інноваційної діяльності підприємств України
Підсекція 03. Менеджмент
Підсекція 04. Менеджмент організацій та адміністрування
Підсекція 05. Економічна теорія
Підсекція 06. Інноваційне підприємництво
Підсекція 07. Нормативно-правове забезпечення підприємств
Підсекція 08. Маркетинг
Підсекція 09. Економічна кібернетика
Підсекція 10. Управління фінансово-економічною безпекою
Підсекція 11. Фінанси і кредит
Підсекція 12. Філософські науки
Підсекція 13. Соціологія, політологія, право
Підсекція 14. Українознавство
Підсекція 15. Іноземні мови
Підсекція 16. Педагогіка та психологія, мова та культура

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 291
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Використання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингуСмірнова, К. В.; Чабанюк, А. С.
2018Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарюванняСмірнова, К. В.; Сусід, Ю. І.
2018Перспективи розвитку інтернет-маркетингу в УкраїніБрадулов, П. О.
2018Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2018Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторіМурована, Л. В.; Паливода, В. В.
2018Комунікаційний аспект в прямих продажахМурована, Л. В.; Барвінченко, К. В.
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Сутність та завдання маркетингу у сфері страхових послугПодольна, В. В.; Курасова, О. В.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2018Аудит фінансової звітності підприємства: організаційний та методичний аспектБунда, О. М.; Кошельник, Р. С.
2018Юридична відповідальність за порушення правил споживачів в умовах реформування громадянського суспільства в УкраїніОлійник, А. Ю.; Яницька, О. Л.
2018Плагіат як основний вид порушення авторського права та суміжних прав. Проблеми правової охорони інтелектуальної власності в умовах реформування українського громадянського суспільстваТелестакова, А. А.; Салманова, К. В.
2018Способи захисту права власності: поняття та класифікаціяТелестакова, А. А.; Миронюк, Т. О.
2018Лібералізація і гуманізація кримінальної політики в умовах реформування українського громадянського суспільстваКоваль, О. М.; Клименко, О. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 291