Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДворянчикова, Світлана Євгенівна-
dc.contributor.authorЮган, Н. Л.-
dc.date.accessioned2018-12-05T13:12:37Z-
dc.date.available2018-12-05T13:12:37Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationДворянчикова С. Є. Навчання критичного мислення в українських вишах: освітні тренди та виклики впровадження / С. Є. Дворянчикова, Н. Л. Юган // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2018. – Vol. 6, No. 2A. – P. 51-56.uk
dc.identifier.issn1338-9432uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10747-
dc.description.abstractСередовище сучасних вишів України вимагає перебудови змісту навчання не тільки за фахом, але й реформування основних вузлів освіти, які включають в себе професійну розробку і реалізацію навчальних курсів, що забезпечують розвиток спільного для всіх компетентностей вміння критичного мислення студентів як ефективних членів суспільства, громадян і майбутніх науковців. У статті розглянуто актуальний академічний курс критичного мислення й академічної доброчесності (його засади, структура й наповнення) та запропоновано впровадження його викладання в українських вузах. Нововведення міститься в ідеї та її практичної реалізації. Курс передбачає використання інтерактивного навчання і спільної діяльності викладачів і студентів. Серед передбачуваних результатів очікуються компетентність виявляти та роз’ясняти ознаки істини універсальних міждисциплінарних знань. Курс дозволить навчити студентів розпізнавати оману, маніпуляції різного рівня та псевдонаукові теорії. Успішне вирішення заявлених проблем надасть позитивний вплив на розвиток вищої освіти України і його учасників, сприятиме розвитку критичного мислення майбутніх вчених, надасть їм критерії істинності наукових ідей і дозволить вірно інтерпретувати тексти та ідеї, визнаючи їхню мету. Зазначено, що створення централізованого й міждисциплінарного академічного курсу з критичного мислення позитивно відіб’ється на розвитку вітчизняної вищої освіти та її здобувачах в цілому і може мати вплив на подальші розбудови у царинах політології, психології, конфліктології, педагогіки, філології тощо та сприятиме впровадженню інноваційних освітніх і управлінських технологій у практику української вищої школи заради побудови більш розвиненого суспільства й науково-технічного прогресу. Формування траєкторії прийняття рішень і здатність до самовдосконалення особистості призведе, в кінцевому рахунку, до побудови більш розвинутого суспільства, до чого має прагнути будь-яка держава, а критичне мислення як розумовий арсенал вченого задля створення й розповсюдження достовірної інформації є вкрай важливим для розвитку фактично будь-якої сфери досліджень.uk
dc.description.abstractThe article deals with the actual academic course of critical thinking and academic integrity and implantation it for teaching in Ukrainian universities. The innovation contained in the idea of the centralized and interdisciplinary academic course and in its practical implementation. The course involves the use of interactive training and joint activity of lecturers and students. The identification and distribution of the signs of the truth of universal cross-disciplinary knowledge among students is expected. This allows to teach how to separate the truth from the false, pseudo-scientific theories. In our opinion the successful solution of these problems will have a positive impact on the development of Ukrainian higher education and its participants, will help to promote the development of critical thinking of future scientists, provide them with the criteria for the validity of scientific ideas and allow the right to interpret the texts and ideas, to define the rules. The observance of them achieved the expected effect (which may have an impact on further development in the fields of Political science, Psychology, Conflictology, Pedagogics, Philology) and promote innovative educational and management technologies in the practice of Ukrainian higher school. Shaping the trajectory of decision-making and ability to self-perfection of the individual leads to scientific and technical progress and ultimately to building a more developed society, which any state must strive for. Critical thinking as a mental arsenal of the scientist to provide and disseminate reliable information is extremely important for the development of actually any area of research. Environment of modern Ukrainian universities requires a restructuring of learning content not only by specialty, but also of reforming the fundamental nodes of education, which include professional development and implementation of courses, ensuring the development of the critical thinking competence of students as future scientists.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.subjectукраїнська вища освітаuk
dc.subjectacademic integrityuk
dc.subjectinformation societyuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.subjectukrainian higher educationuk
dc.titleНавчання критичного мислення в українських вишах: освітні тренди та виклики впровадженняuk
dc.title.alternativeTeaching critical thinking in ukrainian high school: educational trends and challenges of implementationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДворянчикова, Светлана Евгеньевна-
local.contributor.altauthorЮган, Наталия Леонидовна-
local.contributor.altauthorDvorianchykova, Svitlana-
local.contributor.altauthorYuhan, Nataliia-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceScientific Letters of Academic Society of Michal Baludanskyuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Letters_2018_6(2A).pdf3,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.