Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10460
Назва: | Сучасний шкільний клас в Україні: зонування та гнучка організація |
Інші назви: | Современный школьный класс в Украине: зонирование и гибкая организация Modern classroom in Ukraine: zoning and flexible organization |
Автори: | Косенко, Д. Ю. |
Ключові слова: | освітній простір дизайн інтер'єру learning spaces interior design |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Косенко Д. Ю. Сучасний шкільний клас в Україні: зонування та гнучка організація / Д. Ю. Косенко // Технічна естетика і дизайн : міжвідомчий науково-технічний збірник. – 2018. – Вип. 14. – С. 107-111. |
Source: | Технічна естетика і дизайн The industrial art and design |
Короткий огляд (реферат): | Один з підходів до оновлення освітнього простору, що пропонується в рамках української шкільної реформи – створення в класі додаткових навчальних осередків. Цей підхід має бути врівноважено можливістю трансформації простору класу. Пошук балансу між цими двома підходами є завданням школи та вчителя, а не предметом нормування. Можливості впровадження цих підходів залежать від наповнюваності класного приміщення. Якщо площа класу становить 1,7–2,0 м2 на одного учня (50–60 м2 за кількості учнів 30), можливості такої організації є незначними. Повноцінне впровадження сучасних підходів до урізноманітнення організації освітнього простору є можливим за умови питомої площі класу близько 2,5 м2 на одного учня, що поки є недосяжним для старих шкільних будівель у великих містах України. Один из подходов к обновлению образовательного пространства, предлагаемый в рамках украинской образовательной реформы – создание в классе дополнительных учебных центров. Этот подход следует уравновешивать возможностью трансформации пространства класса. Поиск баланса между этими двумя подходами – задание школы и учителя, а не предмет нормирования. Возможности внедрения этих подходов зависят от наполненности классного помещения. При условии, что удельная площадь класса составляет 1,7–2,0 м2 на одного ученика (50–60 м2 при количестве учеников 30), возможности такой организации незначительны. Полноценное внедрение современных подходов к организации образовательного пространства возможно при условии удельной площади класса около 2,5 м2 на одного ученика, что пока недостижимо в старых школьных зданиях крупных городов Украины. One of the approaches to create modern learning spaces is organizing additional learning zones in the classroom. This approach is recommended in the context of Ukrainian school reform. This should be balanced with possibilities of the flexible classroom organization. Balancing those approaches should be the task of particular schools and teacher, but not a matter of regulation. The possibility of improving both approaches depends on classroom occupancy. In 50–60 m2 classroom with 30 pupils (1,7–2,0 m2 per pupil) those possibilities are poor. Improvement of modern approaches to classroom design is possible in the classroom having about 2,5 m2 per student, which is not yet possible in old school buildings in big cities in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10460 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів |
ISSN: | 2221-9293 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TED142018Tytul.pdf | Титул видання | 163,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
TED142018Kosenko.pdf | Публікація | 448,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
TED142018Zmist.pdf | Зміст видання | 216,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.