Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНікітіна, А. В.-
dc.contributor.authorЮдіна, І. В.-
dc.contributor.authorАндріанова, А. А.-
dc.date.accessioned2018-11-17T16:44:42Z-
dc.date.available2018-11-17T16:44:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЮдіна І. В. Міжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках / І. В. Юдіна, А. А. Андріанова ; наук. кер. А. В. Нікітіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 198.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМіжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринкахuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P198.pdf153,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.