Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10288
Назва: | Теоретичні та методологічні аспекти розвитку вищої освіти |
Інші назви: | Теоретические и методологические аспекты развития высшего образования Theoretical and methodological aspects higher education development |
Автори: | Бугас, Валерій Васильович Бугас, Василь Валерійович |
Ключові слова: | інтернаціоналізація освіти глобалізація фундаментальний конфлікт конкурентоспроможність рейтингування интернационализация образования глобализация фундаментальный конфликт конкурентоспособность рейтингование internationalization of education globalization fundamental conflict competitiveness rating |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Бугас В. В. Теоретичні та методологічні аспекти розвитку вищої освіти / В. В. Бугас, В. В. Бугас // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (5 жовтня 2018 р., м. Київ). - С. 181-186. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки |
Короткий огляд (реферат): | Визначення основних напрямів, пріоритетів, завдань і механізмів реалізації розвитку економіки, заснованої на знаннях, є предметом гострих наукових дискусій, що викликає необхідність уточнення теоретичних та історично-методологічних підходів до дослідження процесів освітнього виробництва і освітнього продукту як найважливіших складових цілей і змісту модернізації української освіти. Определение основных направлений, приоритетов, задач и механизмов реализации развития экономики, основанной на знаниях, является предметом острых научных дискуссий, вызывает необходимость уточнения теоретических и историко-методологических подходов к исследованию процессов образовательного производства и образовательного продукта как важнейших составляющих целей и содержания модернизации украинского образования. Determination of the main directions, priorities, tasks and mechanisms for realizing the development of knowledge-based economics is the subject of sharp scientific discussions, which necessitates clarification of theoretical and historical methodological approaches to the study of the processes of educational production and educational product as the most important components of the goals and content of the modernization of Ukrainian education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10288 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра економіки та сфери обслуговування Кафедра менеджменту та публічного адміністрування |
ISSN: | 2413-0117 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України Кафедра смарт-економіки (СЕ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
EOEMIR2018_P181-186.pdf | 227,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.