Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorТонкошкурова, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2018-11-11T12:33:53Z-
dc.date.available2018-11-11T12:33:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТонкошкурова Н. Ю. Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлю / Н. Ю. Тонкошкурова ; наук. кер. В. В. Подольна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 122.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10248-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P122.pdf153,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.