Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКарпенко, Н. В.-
dc.contributor.authorФесун, О. А.-
dc.date.accessioned2018-11-08T13:36:36Z-
dc.date.available2018-11-08T13:36:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФесун О. А. Особливості формування бренду / О. А. Фесун ; наук. кер. Н. В. Карпенко // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 81.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10157-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості формування брендуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P081.pdf152,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.