Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorТонкошкурова, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2018-11-08T12:43:19Z-
dc.date.available2018-11-08T12:43:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПодольна В. В. Особливості бренду у формуванні іміджу підприємства / В. В. Подольна, Н. Ю. Тонкошкурова // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 234-237.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10145-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості бренду у формуванні іміджу підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-12-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні системи та маркетингові технології в управлінні економічним розвиткомuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDR2018_P234-237.pdf244,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.