Перегляд зібрання за групою - Автори Кущ, Я. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Бюджетна програма як основа програмно-цільового планування в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Шевченко, І. О.; Кошарна, В. В.; Кущ, Я. М.
2020Використання методів та інструментів Інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг в умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко, О. В.; Родіонов, С. О.; Кущ, Я. М.
2018Дослідження напрямів впливу інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації та глобалізаційних процесівАфанасьєва, О. М.; Кущ, Я. М.
2020Особливості використання цифрових технологій у процесі шкільної освіти в період пандеміїКущ, Я. М.
2019Переваги використання інтернет-маркетингу для розвитку малого бізнесуПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2018Психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікаційЛугова, В. М.; Кущ, Я. М.; Архипова, Д. Є.
2020Тенденції розвитку електронного бізнесу на світовому ринкуОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.; Кущ, Я. М.