Перегляд зібрання за групою - Теми value chain

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
бер-2019Dual nature of industrial enterprise cost management systemRadionova, Nataliia; Skrypnyk, M. I.; Voronkova, Tayisiya
2013Концептуальні засади управління інноваційно-інвестиційною діяльністю промислових підприємствГанущак-Єфіменко, Л. М.
2017Маркетингові джерела створення вартості підприємств на ринкуСергачова, А. О.
2019Мережевий підхід як інструмент удосконалення ланцюга створення вартості продукції швейного підприємстваРадіонова, Наталія Йосипівна
2013Методи оцінки та роль ланцюжка цінностей при формуванні конкурентного потенціалу промислового підприємстваБєляєва, Н. С.
2018Обґрунтування ефективних рішень у контексті стратегічного управління витратами підприємств легкої промисловості на основі аналізу ланцюжка цінностейГрищенко, І. М.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2020Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваЯценко-Андріїшина, І. О.; Гончаренко, І. М.