Перегляд зібрання за групою - Теми segmentation

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Diagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in UkraineYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2017Автоматизація технологічного процесу виробництва профілактичних устілок з активним впливом на рефлекторні точки стопиПруднікова, Н. Д.; Первая, Н. В.; Бабич, А. І.
2016Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуттяБабич, А. І.; Майорова, З. С.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2013Обґрунтування вибору факторів впливу на сегментацію виробів-трансформерівЗахаркевич, О. В.
2016Особливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуттяБабич, А. І.
2017Розробка методу проектування колодок зі змінною носковою частиноюЛипський, Т. М.; Гаркавенко, С. С.; Чертенко, Л. П.
2021Формування асортименту жіночих сумок з елементами трансформації на основі маркетингових дослідженьБабич, А. І.; Васильєва, Н. С.