Перегляд зібрання за групою - Теми sales promotion

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Company CRM system strategy implementationGanushchak-Yefimenko, Liudmyla; Shcherbak, V.; Gulina, O. D.
2020Digitalization of marketing communicationsYevseitseva, Olena; Shkut, D.
чер-2023Маркетингова політика стимулювання збуту туристичної кампаніїБунтова, Н. В.; Мудряк, Дарина Олександрівна
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М.-К. П.
2019Основні переваги та недоліки маркетингової політики стимулювання збуту продукціїІванова, З. О.; Мріх, О. А.
2018Разработка комплекса программы стимулирования сбыта для ООО "GLORY PACK"Нифатова, Е. М.; Хань, Це
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2023Стимулювання продажу готельних продуктів (на прикладі готелю)Тимейчук, А. М.; Чепіга, Владислав Сергійович
2021Управління збутовою діяльністю підприємстваНевмержицька, С. М.; Жмак, Богдан Валерійович
2013Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадженняГоловкіна, Н. В.; Шутовський, Д. О.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович