Перегляд зібрання за групою - Теми interaction

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 21  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
січ-2021Communication. Its basic conceptsKugai, Kseniia
14-чер-2022Communicative competence in training interpretersBondarchuk, Julia; Kugai, Kseniia
січ-2022Foreign-language communication difficulties. Psychological aspectKugai, Kseniia
чер-2023Intellectual barrier in communicationKugai, Kseniia
26-вер-2024Mapping and visualization of literature in distance education: A scientometric analysis based on citespaceZhao, Jingjie; Hu, Ping; Yezhova, Olga
30-тра-2023Research on the application design of new media in modern museum interior displayKosenko, Danylo; Cui, Xina
2023Research on the application design of new media in modern museum interior displayKosenko, Danylo; Cui, Xina
2016Risk management of integrated structures in the hotel and restaurant businessLisun, Ya.
гру-2023The essence of communicative competenceKugai, Kseniia
2023Мобільний додаток з використанням UI/UX дизайну засобами мультимедійного дизайну у програмі FigmaКороль, Анатолій; Ходзінська, Яна
2016Модельне дослідження системи «Колаген-полімер-титановий дубитель»Ніконова, А. В.; Андреєва, О. А.; Майстренко, Л. А.
2017Подвійний пресовий трикотаж з ефектом перехресних переплетеньГоловня, О. В.
2018Принцип взаємодії із зацікавленими сторонами в інтегрованій звітності підприємствБезверхий, К. В.
2022Сенсорні візуальні комунікації: способи візуалізації взаємодійБухаріна, Іванна; Скляренко, Наталія
2023Системи управління розвитком потенціалу кластерних інтегрованих структур бізнесуГречишкін, Юрій Валерійович
2015Співпраця з провідними підприємствами Хмельниччини – запорука якості підготовки висококваліфікованих робітничих кадрів професій легкої промисловостіЦарьова, Є. С.
2014Теоретико-методологічні засади формування балансованого стратегічного потенціалу партнерської заємодії підприємств сфери послугЛісун, Я. В.
2015Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуЛісун, Я. В.
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
2015Формування механізму державно-приватного партнерства як інструменту стабілізації та розвитку економіки УкраїниЛісун, Я. В.